czwartek, 8 stycznia 2015

Hop hop

Hop hop. Jest tu jeszcze ktoś? :)

Zdradzę tylko, że w przygotowaniu post o tym, co wspólnego ma tresura kurczaka z wychowywaniem dziecka (a ma! i to dużo!) i może o tym, czy były jakieś pozytywne aspekty dyżurów świątecznych w szkołach. Ja pracowałam, nie przeszkadzało mi to :)

Otrzymałam także informację o konkursie dla dzieci od ucznia technikum przy SOSW. Tematyka prac konkursowych mnie zainteresowała, a Was?

Konkurs polega na wykonaniu dowolną techniką plastyczną pracy na temat "Jak wyobrażasz sobie
pieniądz przyszłości?".
Konkurs jest skierowany do dzieci od 6 do 13 lat.
Nagrodami w konkursie są gry planszowe.
Przewidziane są także nagrody pocieszenia oraz dyplomy dla uczestników.
Szczegóły: klik


A w wolnej chwili polecam ten film - klik  Mały gest = wielka radość, prawda? :)


1 komentarz:

Podobne posty

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...