sobota, 22 lutego 2014

Gdzie fantastyka przeplata się z prawdziwym życiem

Można być fanem serialowej rzeczywistości. Można być fanem słowa pisanego. Można lubić obie rzeczy jednocześnie. Jeżeli lubicie i seriale i literaturę to mam coś dla Was. 

Poniższa książka Kapuścińskiego Ten Inny oraz sezon 2 Gry o tron na DVD są do wygrania w minikonkursie.

http://static.punkt44.pl/grafika/produkty/midi/117374_0002.jpg  http://i.datapremiery.pl/4/000/05/769/ryszard-kapuscinski-ten-inny-cover-okladka.jpg
Aby wziąć udział należy:
-polubić Pedagog pomaga na fb - (jeżeli nie masz fb - napisz mi maila!)
-  i dodać blog do obserwowanych
- oraz wspomnieć o konkursie na swoim blogu i zalinkować go (do 20.03. 2014r.) - (nie masz bloga? - napisz do mnie!)
-a także napisać w komentarzu (w języku polskim)   Kto jest Twoją ulubioną postacią (z  wersji serialowej) Gry o tron i dlaczego ją lubisz. Pamiętajcie, żeby pod komentarzem zostawić swój adres e-mail.

Konkurs będzie trwał do 21.03.2014 r. do godziny 23:59. Zwycięzcę ogłoszę 25.03.2014 r.

Nagrodą jest sezon 2 Gry o tron na DVD oraz książka Ryszarda Kapuścińskiego Ten Inny .
Wygrywa komentarz, który zainteresuje mnie najbardziej :)

Konkurs przeznaczony jest dla osób pełnoletnich. Do konkursu nie zostaną dopuszczone wpisy, które: naruszają prawo obowiązujące w Polsce, naruszają prawa i uczucia osób trzecich,zawierają treści powszechnie uznane za społecznie niewłaściwe i naganne moralnie, treści reklamowe.
Źródło zdjęć: 1, 2

9 komentarzy:

  1. Witam
    Chętnie wziąłbym udział, ale nie oglądam serialu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do pierwszego dnia wiosny jeszcze trochę czasu zostało. A nuż Cię urzeknie, któraś z postaci w pierwszych odcinkach :)

      Usuń
  2. Chętnie się zgłoszę, uwielbiam "Grę o tron" :)
    Na fb lubię jako :Anita Baca
    Obserwuję jako: Anita B.
    Info o konkursie: http://mojaokladka.blogspot.com/p/biore-udzia-w.html
    e-mail: a.baca@onet.pl
    Odpowiedź: Moją ulubioną (o ile można tak to nazwać) postacią, zarówno w książkowej jak i serialowej wersji, jest Tyrion Lannister. Intryguje mnie jego inteligencja oraz fakt, że pomimo swojego szpetnego wyglądu umie się facet ustawić. Jest mistrzem manipulacji i nikomu nie ufa bardziej, niż na to zasługuje. Poza tym, uwielbia książki, więc mam z nim coś wspólnego ;) Zdecydowanie, tą postać mogę uznać za swoją ulubioną.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie się zgłoszę, ale nagroda nie dla mnie tylko dla mojego Szymona. On uwielbia Grę o tron.
    FB: Marta Dzwonkowska
    Obserwuję: Marta Dzwonkowska
    Informacje o konkursie: http://podpiernikowymniebem.blogspot.com/2014/03/dzis-bardzo-szybki-post.html
    email: mdzwonkowska5@wp.pl
    Odp: Mój S. jak go zapytałam po kryjomu, bo nie wie, że chcę wygrać dla niego sezon Gry o tron powiedział mi, że jego ulubiona postać to Tyrion Lannister, ponieważ pomimo niskiego wzrostu ma jaja i charakter. Wyróżnia się pod względem moralnym z pośród swojej zdegenerowanej rodziny. Ja sama mogę dodać, że oglądając tylko kilka odcinków, czasami przez ramię S. również lubię tą osobę, nie wiem jak ocenić jego charakter, ale dla mnie jest zabawny w swoim zachowaniu, ponieważ przypomina mi się powiedzenie "W małym ciele duży człowiek". Nie chodzi mi tu o jakąś faktycznie przydatną cechę, ale to że potrafi wszystko zorganizować tak, żeby było po jemu, potrafi ustawić się. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety opcja "obserwuj" nie działa.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham "Grę o tron"! :)
    Fb- Magdalena Niska
    Obserwuje- Lenka ^^
    Baner - http://mydreamlucky.blogspot.com/
    e-mail magda.niska@interia.pl
    Moją ulubioną postacią jest Arya Stark, ponieważ nie jest zwykłą dziewczyną, która tylko się stroi. Jest silna, odważna , nie zwraca uwagi na zdanie innych w sprawie kim ma być. Dla mnie to urodzona bohaterka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Chciałabym wziąć udział w konkursie, ale nie mam ani bloga, ani fb (to drugie zmieni się po Wielkanocy).
    Ale za to obserwuję jako: Lika, i dodam odpowiedź a co:
    Podobnie jak przedmówca nie mam specjalnego faworyta, bardzo lubię wszystkich z rodu Starków ( w tym Snowa). Jeśli jednak miałabym wybierać, to zastanawiałabym się właśnie między Jonem Snowem - silny, uparty mężczyzna, który jak coś postanowi to tego nie zmieni, a do tego piekielnie inteligentny i spostrzegawczy a Aryą Stark -młoda, odważna, buńczuczna, zadziorna. Po głębszym zastanowieniu wybieram jednak Aryę. Ta dziewczyna, kobieta jest piekielnie odważna, interesuje się rzeczami, które w tamtych czasach nie przypadały damom (a na taką poniekąd była wychowywana). Kochała swoje rodzeństwo i brata bękarta, który był swego rodzaju wzorem dla niej, może nawet mentalnym przewodnikiem. Dziewczyna zwinna, buńczuczna, umiejąca postawić na swoim, taka trochę "chłopaciara" - i właśnie dlatego ją wybrałam. Przez tą nutę męskości w jej osobowości. Odnajduję w niej pewne cechy, które widziałam u siebie. Nie interesuje ją strojenie się w sukienki, nie przeszkadzają jej zdarte do krwi kolana i poobijane łokcie, nie boi się wymachiwać mieczem (ba, chciałaby to robić częściej, i więcej) w obronie swoich wartości i przyjaciół (np. wilczycy) nie boi się przeciwstawić samemu królowi, walczy do ostatniej kropli krwi, jeśli wie, że sprawa, dla której to robi jest słuszna. Ma cele w życiu i jasno do nich dąży. Widać, że płynie w niej krew Starków i szlachetny charakter, którego nie powstydziłby się sam Ned Stark. Słowem, dziewczyna a zarazem prawdziwy wojownik i dla mnie wzór małej bohaterki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bloga obserwuje jako TheMalutkak
    udostępniłam info na blogu http://lalilobloguje.blogspot.com/
    mój email lalilobloguje@gmail.com
    fb niestety nie posiadam

    Od pierwszego odcinka pierwszego sezonu, w serialu się zakochałam, tak jak i w ksiązce.
    Na początku nie miałam ulubionej postaci, chociaż oglądając zawsze czekałam na losy Daenerys Targaryen, którą brat wykorzystał do swoich celów, sprzedając Khalowi Drogo. Z czasem obserwując jej ewolucje z niewinnej, skromnej dziewczyny w silną Khalesse, stała sie ulubioną postacią. Mimo iż wszystko sugerowało że próby które stawiał przed nią los po prostu ją załamią, ona z każdym odcinkiem staje się coraz silniejsza. "i'm not princess i'm khaleesi" silna. piękna, odważniejsza od nie jednego mężczyzny. Według mnie idealna osoba na tron siedmiu królestw.

    OdpowiedzUsuń

Podobne posty

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...