poniedziałek, 2 grudnia 2013

Minimalizm jest w porządku...

...jeżeli oczywiście się z nim nie przesadza. Jakąś wielką fanką tej idei nie jestem, ale muszę przyznać, że wprowadzanie pewnych zasad pomaga w porządkowaniu. Przeważnie wszystkiego. W minimalizmie lubię to, że można zastosować go do każdej dziedziny życia.

Przeczytałam ostatnio książkę Dominuque Loreau Sztuka minimalizmu i szczerze nie zachwyciła mnie. Wracam jednak do inspirowania się minimalizmem poprzez internet. Z tych ciekawszych stron polecam tą:
http://www.theminimalists.com/21days/   - 3 tygodniowe wyzwanie, bardzo fajnie opisane.

W związku z energią i chęcią do pozbywania się rzeczy, które mnie nie cieszą (na fali entuzjazmu po lekturze) mam coś dla Was. Nie przepadam za Beatą Pawlikowska, a dokładniej za jej pozycjami nie typowo o podróżach i nie o językach (chociaż i tym można wiele zarzucić). Ale może Wam przypadnie do gustu?

Książka  Teoria bezwzględności, czyli jak uniknąć końca świata.
Źródło:http://merlin.pl/Teoria-bezwzglednosci_Beata-Pawlikowska,images_big,5,978-83-7778-095-4.jpg

Książka ta będzie nagrodą w moim minikonkursie.

Aby wziąć udział należy:
-polubić Pedagog pomaga Au Pair na fb
-  i dodać blog do obserwowanych
- oraz wspomnieć o konkursie na swoim blogu i zalinkować go (do 08.12. 2013r.)
-a także napisać w komentarzu (w języku polskim) dlaczego chcecie otrzymać książkę - w dowolnej formie, może być wierszykiem, może być to odpowiedź "bo tak" ;) Pamiętajcie, żeby pod komentarzem zostawić swój adres e-mail.

Konkurs będzie trwał do 09.12.2013 r. do godziny 23:59. Zwycięzcę ogłoszę 10.12.2013 r.

Wygrywa komentarz, który zainteresuje lub rozśmieszy mnie najbardziej :)

Konkurs przeznaczony jest dla osób pełnoletnich. Do konkursu nie zostaną dopuszczone wpisy, które: naruszają prawo obowiązujące w Polsce, naruszają prawa i uczucia osób trzecich,zawierają treści powszechnie uznane za społecznie niewłaściwe i naganne moralnie, treści reklamowe.

12 komentarzy:

  1. już dawno nie przeczytałam zadnej ksiązki , najwyższapora odhamić się i zrelaksować

    OdpowiedzUsuń
  2. mój email igabator@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglada na konkurs tylko dla blogerow.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej tak, ale jeśli komuś zależy to niech skrobnie maila ;) Jestem skłonna odpuścić punkt z blogiem, jeżeli ktoś go nie prowadzi :)

      Usuń
  4. Cenię Beatę Pawlikowską nie tylko za jej książki o podróżach, gdzie ukazuje świat i miejsca mniej znane, ale również za jej wypowiedzi dotyczące życia. Kiedyś oglądałam wywiad z Beatą, przeprowadzony przez Krzysztofa Ziemca w cyklu Niepokonani. Zaskakujący bardzo i osobisty. Przyznaje się w nim do wielu błędów jakie popełniła w życiu, a i los też jej nie oszczędzał. W końcu jednak odnalazła siebie. Z chęcią przeczytam zatem i tę książkę. :)
    Wstawiam u siebie baner z linkiem do konkursu retro-moderna.blogspot.com
    retromoderna@gmail.com
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też ją cenię. Generalnie najbardziej z showbiznesu lubię Pawlikowską i M. Wojciechowską :)

      Usuń
  5. https://www.facebook.com/Anibarpiomar?ref=hl plakat udostepniłam na fanpagu blogowym :)
    a ksiazke chciałąbym wygrać i przeczytac jakoś nie miałam doczynienia z tą panią wole Martynę wojciechowską a jej jestem ciekawa z checią się coś dowiem bo ja z tych ciekawskich :) i lepiej się przyjrze tym bransoletkom na okładce bo one to sa mega ciekawe dla mnie dla sroki wszystko co się błyszczy i one bardziej do mnie przemawiają :)

    anibarpiomar@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Póki co czytam "Sztukę planowania" Dominique Loreau, ale "Sztuka minimalizmu" jest również na półce. Mówisz, że Cię nie zachwyciła... Mnie "Sztuka Planowania też nie zachwyca", ale chcę ją dokończyć... Dostarczyła mi kilka pomysłów na robienie list, które mogą mi się przydać... W "Sztuce minimalizmu" natomiast będę chciała znaleźć kopa do wyrzucenia połowy rzeczy z pokoju :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Dlaczego chchę? Bo nie chcę jej dla siebie. A dla mojej koleżanki, która jest chora na raka i spędza całe dnie i tygodnie w szpitalu. Uwielbia Beatę Pawlikowską. Za co ? nie wiem. nigdy nie pytałam.

    a.w.poniatowska@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Bo chciałabym w końcu przekonać się do osoby Pani Pawlikowskiej.
    Ilekroć słyszę jej audycje 'Świat według Blondynki' szybko zmieniam stację na inną. Jest dla mnie bardzo irytująca. Uważam ją za całkowicie oderwaną od rzeczywistości i prawdziwego świata. Mam wrażenie, że frazesy wygłaszane na lewo i prawo, mają niewiele wspólnego z rzeczywistością, w której danej jest nam aktualnie żyć. Oczywiście są piękne/inspirujące/mistyczne/bogate, ale za nic nie da się ich przełożyć na tu i teraz. Na aktualną sytuację.
    Ale właściwie nigdy nie przyjrzałam się Jej z bliska. Oceniam po okładce? Tak, tak robię. Choć nie powinnam. Więc może poraz zajrzeć głębiej, choćby do jej książki.

    halina_26@onet.pl
    Do obserwowanych dodałam, na FB polubiłam i tam też udostępniłam - czy tak może być? Bloga nie prowadzę.
    https://www.facebook.com/halina.trzesiok/posts/478658288918196

    OdpowiedzUsuń
  9. Sama nie wiem dlaczego chcę otrzyma tą książkę.. Po prostu przykuwa uwagę, ta okładka i nawet inspirujący tytuł.. Książka musi mieć coś w sobie, skoro zwróciła moją uwagę.

    mój e-mail: vesp007er@o2.pl
    na fb lubię jako Amelia JA

    OdpowiedzUsuń

Podobne posty

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...