czwartek, 12 grudnia 2013

Rozwojowo...

Pedagog też człowiek i rozwijać się musi. Ostatnio byłam na kilku szkoleniach, ale podzielić się Wami chciałam przemyśleniami na temat kursów z zakresu pisania wniosków o fundusze europejskie.
Szkolenie było z serii tych dłuższych (16 godzin), nie tych 2 godzinnych informacyjnych. Z racji tego, że spędziłam tam dni, moja wiedza chociażby minimalnie powinna zostać powiększona, koniec końców specjalistą w tej dziedzinie nie jestem.

http://data2.whicdn.com/images/90696152/large.jpg
Źródło:http://weheartit.com/entry/90696152/search?context_type=search&context_user=camii_la&query=school

Czy dowiedziałam się czegoś nowego?
Niestety nie. Brak był jakiejkolwiek informacji na temat nowych funduszy, oprócz tego, że takowe z pewnością będą. Wałkowane było natomiast milion razy, że pisać musimy prostym językiem, bo osoby po drugiej stronie barykady – nie maja pojęcia o czym piszemy.
Całe szczęście, że szkolenie było bezpłatne, bo czułabym się z każdą minutą, jakbym targała 10 złotówki.

Drugie szkolenie, które ukończyłam w tym miesiącu było doskonalące z zakresu języka migowego. I chociaż wciąż nie umiem migać, znam tylko podstawy, to jestem w 100% zadowolona. Było dużo życiowych rzeczy, w tym mnóstwo o kulturze głuchych. Bardzo na plus!

http://multilinguals.files.wordpress.com/2012/03/baby-signing1.jpeg?w=640
Źródło:http://multilinguals.files.wordpress.com/2012/03/baby-signing1.jpeg?w=640

Gdyby ktoś był zainteresowany informacją, gdzie odbywał się kurs, śmiało pytajcie mailowo :)

Usłyszałam dziś, że najczęściej szukanymi frazami przez blogerów jest "wymiana linków", zaraz po katalog blogów. Robiłam dziś mały test u siebie i faktycznie statystyki google skoczyły. Przyznać się, kto zauważył ten mini post ? ;)

1 komentarz:

  1. Rozumiem Cię, bo iść na kurs i nic nowego nie wynieść to jakaś masakra. Niestety, niektórym organizatorom się wydaje, że wystarczy go zrobić, powiedzieć parę regułek i już wszyscy powinni być zadowoleni. Dobrze, że chociaż jeden był udany :)

    OdpowiedzUsuń

Podobne posty

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...