czwartek, 26 grudnia 2013

Jestem fanem...

...bajek, animacji, wszystkiego co kolorowe i bajeczne w każdej formie. Duże dziecko - to ja! :)
Disneyowskich klasyków przypominać nikomu nie trzeba, każdy zna i większość lubi. A co poza klasyką jest warte uwagi?

Może Jak wytresować smoka?

http://static1.tapetyczne.pl/big/913-jak-wytresowac-smoka-czkawka.jpg
Źródło:http://static1.tapetyczne.pl/big/913-jak-wytresowac-smoka-czkawka.jpg

oraz Hotel Transylwania

http://3.bp.blogspot.com/-jJFtGIytJZ4/UKuoybUYXyI/AAAAAAAABxE/TFYsGTfB_rM/s1600/hotel_transylvania-06.jpg 
Źródło:http://3.bp.blogspot.com/-jJFtGIytJZ4/UKuoybUYXyI/AAAAAAAABxE/TFYsGTfB_rM/s1600/hotel_transylvania-06.jpg

Mnie osobiście urzekł i jeden i drugi. Polecam dla małych i dla dużych.

Znacie? Lubicie ?:)

7 komentarzy:

  1. Znam, lubię i polecam :) a od siebie mogę jeszcze dorzucić bajkę pt. Krudowie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. również jestem fanką bajek Disney'a, zwłaszcza klasyki. Chociaż ostatnio bardzo spodobała mi się Merida waleczna :)
    A poza tym, disneyowskie soundtracki - to jest to! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnie dni spędziłam na nadrabianiu zaległości z bajek!
    Także obejrzałam Jak wytresować smoka, Meridę Waleczną, drugą część Kung Fu Pandy czy Tajemnicę Zielonego Królestwa- i to był świetnie spędzony czas! Z dziwnych bajek obejrzałam "Sklep dla samobójców"- francuską bajkę, gdzie ludzie śpiewają o tym, że chcą umrzeć. Ugh.
    I tak- soundtacki disneya są świetne- szczególnie jak się gotuje i sprząta, to jakoś tak lżej idzie z piosenką na ustach.
    Szczęśliwego nowego roku! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda tylko, ze myszki i ptaszki nie pomagają sprzątać w prawdziwym życiu ;)

      Usuń
  4. A mnie się strasznie spodobała bajka Epic - o leśnych ludziach. Po polsku to chyba: Tajemnica zielonego królestwa. Nie spodziewałam się tak dobrej zabawy :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, też była świetna! Taka "eko", ale nie z przesadą :)

      Usuń
  5. Hahah tęż uwielbiam bajki i kreskówki :D Są cudne *-*
    Bardzo mi się podoba "Jak wytresować smoka?", drugiej bajki jeszcze nie oglądałam... No i nie specjalnie mnie do niej ciągnie. Za to wiem, że muszę obejrzeć "Krainę Lodu" :)

    OdpowiedzUsuń

Podobne posty

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...