wtorek, 10 grudnia 2013

5 przypadkowych faktów o mnie

Co wiecie o Pedagogu? Prawie nic ;) Ale parę sekretów można wyjawić, oto one:
  • Pedagog pisze bajki dla dzieci (i jest w tym całkiem dobra ;))
  • Pedagog wiecznie łazi na jakieś kursy doskonalące i/lub siedzi w literaturze pedagogicznej (ale o tym w osobnym cyklu, który się szykuje Rozwojowo
  • Pedagog jest uzależniona od makijażu i kosmetyków - z bloga kosmetycznego zrezygnowałam tylko z powodu braku dobrego aparatu i konieczności ukrywania wizerunku ;)
  • Pedagog prawie każde zdanie pisane na klawiaturze (czy to komputerowej czy telefonu) kończy głupim emotikonem - nie umiem inaczej ;) Poza tym nie umiem pisać na komputerze zdań składnie ani bez literówek. 
  • Ulubionym sposobem Pedagoga na odstresowanie się jest origami modułowe :D

Źrodło:http://weheartit.com/

A już wieczorem informacja o tym do kogo powędruje książka B.Pawlikowskiej.

8 komentarzy:

  1. Też nadużywam emotikonek :D a origami to dla mnie czarna, czarna, czarna, magia :D

    OdpowiedzUsuń
  2. To mamy coś wspólnego. :) I nie tylko emotikonki. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My to mamy akurat bardzo dużo wspólnego, nie sądzisz? ;)

      Usuń
  3. Z emotikonkami mam podobnie, ale staram się oduczyć ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też staram się to kontrolować, ale ja jestem dużym, infantylnym dzieckiem więc chyba mi już tak zostanie ;)

      Usuń
  4. A gdzie kochana można przeczytać bajki Twojego autorstwa??:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tego już nie ujawnię ,bo to wiązałoby się z ujawnieniem nazwiska ;) Ale nie jestem sławna - jeszcze ;)

      Usuń

Podobne posty

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...