czwartek, 19 grudnia 2013

Ciasteczkowy potwór ;)

Do wszystkich, którzy kiedykolwiek piekli ciasteczka ze swoimi dziećmi:
pieczecie sami/kupujecie, a z dzieckiem tylko ozdabiacie?
A może to wyrób ciasta sprawia Wam i maluchom najwięcej radości?
Czy opcja numer 3, jak u mnie, tworzycie piękne, ale niejadalne ciasteczka z plasteliny/modeliny/masy solnej?;)

http://www.tapeciarnia.pl/tapety/normalne/63574_ciastka_kolorowe_serduszka.jpg 
Źródło:http://www.tapeciarnia.pl/tapety/normalne/63574_ciastka_kolorowe_serduszka.jpg

Niestety,  osobiście nie jestem mistrzem wypieków nad czym bardzo ubolewam :(

1 komentarz:

  1. Ja robiłam z "moim dzieckiem" w poniedziałek, i przyznam szczerze że się nie spodziewałam że to będzie taki sukces :) Mały był skupiony, trochę się porządził w kuchni a na koniec nawet pomógł posprzątać bałagan (co z tego że później musiałam poprawiać :P, liczą się chęci które rzadko przejawia). A jaki później był z siebie dumny gdy częstował rodziców :)
    Także polecam au pairkom zwłaszcza teraz w okresie na pierniki :) kiedy dzieci mają wolne i nie macie pomysłu co z nimi zrobić.

    OdpowiedzUsuń

Podobne posty

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...