poniedziałek, 23 grudnia 2013

Porządki, porządki...

...ale nie te świąteczne. Do tych się nie przykładam :P Porządek jako taki jest, lepiej być nie musi ;)

Wzięłam się natomiast za uporządkowanie materiałów dla dzieciaków, których mam ogromne ilości. Szczególnie polecam przeglądanie materiałów studentów pedagogiki na chomiku. Można znaleźć tam ciekawe perełki. Krótka chwila, i można stworzyć całe karty pracy gotowe do wydruku.

http://www.tanio.co/static/images/sd/2013/08/eOffice-Media.jpg 
Źródło:http://www.tanio.co/static/images/sd/2013/08/eOffice-Media.jpg

Pogrupowałam wszystkie kolorowanki, łamigłówki, rebusy, labirynty, łączenie kropek, puzzle i inne według właśnie rodzajów i grup wiekowych.

 Poza tym, mam też wielki segregator, w którym mam wydrukowane najciekawsze z nich. W każdej koszulce mam po jednym wzorze oznaczonym kolorową kropką, która przypomina mi, że ta konkretna karta pracy nie jest do rozdania,  oraz kilka kopii, do zabrania na szybko.

A jak Wy przechowujecie materiały i pomysły na zabawę? Zbieracie je, czy szukacie na bieżąco?


6 komentarzy:

  1. Również często porządkuję swoje materiały, scenariusze, propozycje zabaw. Przy okazji przeglądam co tam by się nadało na teraz na świetlicę.

    Zazdroszczę, że już jesteś po porządkach. Teraz pewnie gotujesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie, nie :) Gotowanie, zwłaszcza wigilijne to nie moja bajka ;)

      Usuń
  2. Oj, porządek w szafie (tej "pracowej") pedagoga - toż to prawie niemożliwe ;)!
    Sama raz na jakiś czas urządzam generalne sprzątanie w swoich zasobach, a i tak za każdym następnym razem potrafię nieco inaczej poukładać potrzebne dokumenty ;).
    Ze scenariuszami, kartami pracy (na szczęście!) nie ma aż takiego "problemu". Za to z konkretnymi materiałami do prac (bibuły, tektury, kolorowe papiery, taśmy, kleje, guziki, cekiny itd. itp. - można by tak wymieniać w nieskończoność ;)) - oj! już tak! Mimo moich najszczerszych chęci i dobrej organizacji... i tak po krótkim czasie robi się w nich niezły bałagan ;) No cóż, nie bez powodu jedna z moich szaf zwana jest roboczo MAGAZYNEM ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wszystkie plastyczno-techniczne rzeczy trzymam w kupionych tekturowych pudłach z ikei :) Największy problem mam za to z "wycinkami", które kartkami już nie są, a jeszcze się mogą przydać ;)

      Usuń
  3. Pudła z ikei to jest to! ;) Sama posiada kilka, ale najwyraźniej przydałoby się jeszcze parę sztuk ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też w segregatorach, ale też w różnych teczkach (i robi się bajzel) i na kompie. Pogrupowane póki co głównie językami :)

    OdpowiedzUsuń

Podobne posty

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...