środa, 11 grudnia 2013

Linkownia II

Dziś tylko dwa linki, ale nie bójcie się, w zależności do tego, czym interesowaliście się w dzieciństwie (lub do czego nadal macie słabość) zapewni Wam to rozrywkę na cały wieczór (lub kilka najbliższych).

Pierwszy link prowadzi do bloga - klik - ale nie byle jakiego. Znajdziecie na nim miliony gifów z Disneya, z niecodziennego punktu widzenia.

Źródło:http://www.ixdaily.com/images/grind-blog/1278-disney.jpg


Drugi link natomiast przeniesie Was w świat pokemonów. Kto grał w pierwsze pokemoniaste gry na GameBoyu jak ja? Miałam wersję czerwoną z powodu sympatii do Charmandera, ale później całe dzieciństwo żałowałam, że nie wybrałam żółtej, bo wtedy mogłabym mieć je wszystkie.
Po latach powróciłam do gry przez emulatory aż do czasu odkrycia tego - klik. Oto arena, gdzie możecie toczyć walki pokemonów wzorowane na tych z pierwszych gier.

Żródło:http://jestkultura.pl/wp-content/uploads/2013/10/pokemon_starters.png


Co wybieracie? ;)

1 komentarz:

Podobne posty

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...