wtorek, 11 lutego 2014

Na górze róże, na dole fiołki...

Dzieciaki bardzo często dają z okazji walentynek własnoręcznie zrobione kartki z wymyślonymi przez siebie wierszykami. Nauczyciele też czasem je od nich dostają w dowód sympatii ;) Organizowane są różnego rodzaje konkursy na gazetkę o św. Walentym, wierszyk walentynkowy czy najładniejszą walentynkę. Co nauczyciel to inny pomysł na konkurs :) Walentynki są wszędzie. Osobiście, odkąd zaczęłam pracować z dziećmi , uważam walentynki za bardzo miły zwyczaj, dzięki któremu dzieci mają okazje powiedzieć komuś lubię cię. Świętem bym tego nie nazwała, ale trzeba przyznać, że patrząc na dzieci człowiek się gdzieś w głębi siebie cieszy :)

Jeśli nie macie komu wysłać walentynki, lub zwyczajnie lubicie je wysyłać może napiszecie parę słów do któregoś z podopiecznych Marzycielskiej Poczty? :)

Valentine's Remix
Źródło: http://weheartit.com/entry/100955283/search?context_type=search&context_user=Henal_Nagda&page=2&query=heart

Walentynki już tuż tuż. Pamiętacie jakiego rodzaju kartki dostawaliście w szkole podstawowej czy przedszkolu? Czy może ta tradycja nie była jeszcze tak powszechna jak obecnie? 
Pamiętacie jakieś wierszyki walentynkowe z dzieciństwa? :)

4 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie w szkole też to było zawsze wydarzenie. Wszyscy biegali z kartkami i podrzucali je sobie. Osobiście wypisywałam wierszyki, ale nigdy nie miałam odwagi, by podrzucić je mym platonicznym "miłościom". A sama nigdy walentynki w szkole nie dostałam - chyba nie byłam popularna. :D
    Teraz uciekam od tej czerwonej komercji, ale z mężem wychodzimy z założenia, że tego dnia trzeba się po prostu odciąć od świata i codzienności i sprawić, by było milej niż zwykle. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Marzycielska poczta to bardzo ciekawy pomysł :) pewnie go zrealizuję w tym roku ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Przypomniałaś mi, że nigdy nie dostałam w szkole karki od wielbiciela :-(

    :D

    OdpowiedzUsuń

Podobne posty

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...