środa, 12 marca 2014

Linkownia X

Oto kolejna porcja dzieciowych linków ;)

  • Dzieci widzą, dzieci powtarzają - klik
  • Dzieci w oskarowych rolach :) - klik
  • Podpatrzyłam w Świecie Niani informację o konferencjach dla niań i rodziców. Wybieracie się może ? :) - klik
  • Matka 12-latki chciała działać wychowawczo. Jak myślicie, efekt był pozytywny? - klik
  • Tak, jak i na fb, tak tutaj - rodzicom "gratuluje" pomysłu na biznes - klik
  • Przypomina też o możliwości zgarnięcia DVD i książki :) - klik
  • A także o akcji Rodzeństwo idealne, Wasze historie szalenie mnie ciekawią! - klik :)

Untitled
Źródło:http://weheartit.com/entry/104972847/search?context_type=search&context_user=guillee_1&query=netbook

A co Wy ciekawego na temat dzieci wypatrzyliście w sieci w tym tygodniu? :)


2 komentarze:

  1. Dziecięco dziś. :) Dzieci w oskarowych rolach wyszły bardzo fajnie. A działania wychowawcze rodziców... co tu dużo mówić, martwią mnie ogromnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. O, Świat Niani w poście ;), jak miło! Oczywiście, że wybieram się na konferencję, tzn. póki co cierpliwie czekam na możliwość zapisania się nań (nawet alarm-przypomnienie ustawiłam ;)).

    Kampania Dzieci widzą, Dzieci powtarzają zrobiła na mnie piorunujące wrażenie! Na samym końcu, oczywiście, wzruszyłam się.

    Matka 12-latki... Hmmm... ciężko mi ocenić jej sposoby wychowawcze, bo ostatnio ciężko mi w ogóle komentować hAmerykańską mentalność. Jest taka, taka...no, INNA.
    W sumie trochę też się zastanawiam, gdzie Ci wszyscy Rodzice (którzy mają takie problemy z Dziećmi i są niby "zmuszeni" do stosowania podobnych metod), byli przez minioną dekadę. Rozumiem, wiek nastoletni jest ciężki, Dzieci przechodzą bunt, mają szokujące (żeby nie napisać dosłownie: GŁUPIE) pomysły, ale doprawdy...? Tutaj zostawię miejsce na Waszą refleksję.

    Rodzeństwo idealne... hmm... nosiłam się z zamiarem naskrobania czegoś, ale ostatnio nie mam chwili by nad czymś porządnie przysiąść. Czasu brakuje właśnie też z powodu tych siostrzanych relacji, które aktualnie chyba najbardziej "kwitną" ;).

    OdpowiedzUsuń

Podobne posty

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...