środa, 19 marca 2014

Linkownia XI - polecam blogi au pair :)

Dzisiaj polecam Wam kilka blogów Au Pair, którym warto przyjrzeć się, szczególnie w taki szary deszczowy dzień jak dziś. Czytanie o przygodzie i oglądanie zdjęć z pewnością zachęci Was do rezerwacji przynajmniej jednego weekendu na wycieczkę... gdziekolwiek ;) W skrócie - motywują do wyjścia z domu i zobaczenia świata :)

Kolejność przypadkowa:



Untitled 
Źródło:http://weheartit.com/entry/102151983/search?context_type=search&context_user=luly_pinkpinypon&query=netbook

To oczywiście nie wszystkie blogi Au Pair, na które zaglądam. Jeżeli znacie jakiś ciekawy, a uważacie, że mogę go nie znać zostawcie link w komentarzu :)


Macie ochotę ruszyć się z domu? :)


6 komentarzy:

  1. Ja praktykuję motywowanie się blogami au pair już od roku! I mam nadzieję, że już niedługo to mój będzie również mógł motywować innych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście, że chcę się ruszyć z domu! Marzę o jakiejś wycieczce, chociaż krótkiej, jednodniowej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. http://aupairdreamstuttgart.blogspot.de/ :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdecydowanie jestem wdzięczna google za wprowadzenie translatorów ;)

      Usuń
  4. się można zdenerwować . Lubię twój blog przez fb a nie widzę, żadnych powiadomień o nowych wpisach, chyba czas zrezygnować z tego portalu... irytujące. Pokochałam również przez Good By Accident.

    A podróże warte są grzechu, nie mam doświadczenia z dziećmi, ale wyjazdy z programu Erasmus również polecam. Bajeczka.

    OdpowiedzUsuń

Podobne posty

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...