poniedziałek, 25 listopada 2013

Balony, balony i wszedzie balony!

Jaką ciekawą zabawą można zająć dziecko? Zabawą w "balona".

Jakkolwiek dziwnie to zabrzmi, jestem wielką fanką balonów. Wykorzystać je można na wiele sposobów, a do tego są tanie. A i kolorowe. A czasem potrzebny jest też podział na grupy i do tego także można je wykorzystać. Ale ja nie o tym. Ja o banałach. Jak zwykle.

Zabawa, którą chciałam się z Wami podzielić jest bardzo prosta i sprawia wiele radości.Przeważnie dzieciom, ale głównie to mi. Do wykorzystania raczej na świeżym powietrzu, ale jeżeli ktoś jest odważny, tudzież chce mieć w domu mini basen może spróbować także wewnątrz budynku.

Źródło:http://s628.photobucket.com/user/iDestroy-x/media/balloons.gif.html

Potrzebne są wyłącznie balony i ręcznik(i). Do zabawy najlepiej sprawdza się grupa 4 osób. Ale w 2 również się uda. Polega ona na tym, że balon wypełniamy wodą i kładziemy na ręczniku trzymanym przez dwie osoby. W zależności od tego, czy bawimy się w 4 czy  2 osoby, staramy się przerzucić balon na ręcznik trzymany przez drugą parę, lub trafiamy "do celu", którym może być wszystko według naszej wyobraźni.

Proste, wręcz banalne. Polecam.

Do czego jeszcze wykorzystujecie balony? Bo w siatkówkę, to rozumiem już każdy grał? ;)

1 komentarz:

  1. zawsze można wykorzystać je jako zadania dla dzieci. W każdym baloniku umieścić jakieś zadanie i np wykałaczką przebijać balony i zadania wykonywać :)

    OdpowiedzUsuń

Podobne posty

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...