niedziela, 10 listopada 2013

Kim jestem?

Kim jestem? Nauczycielem,pedagogiem, wychowawcą. Tworzyłam także artykuły o tematyce wychowawczej dla jednego z portali internetowych. I to chyba tyle o mnie. Uwierzcie lub nie, bardzo ciężko jest pisać o sobie, jednocześnie starając się zachować anonimowość. A niestety przy pracy z dziećmi, w placówkach publicznych jest to wręcz niezbędne. Sama byłam zdziwiona, jak bardzo pomysłowe są dzieciaki (i ich rodzice), aby wyszukać informację o nauczycielu. Po co to robią? Nie wiem, pewnie z ciekawości. Ja jednak wciąż czuje się swobodniej zachowując pewną anonimowość, poza oficjalnymi serwisami, z którymi współpracuję. Pozwala mi to na większą swobodę w wyrażaniu siebie :)

Skąd pomysł na udzielanie porad akurat au pair? Sama kiedyś planowałam wyjazd. Uwielbiam czytać, o tym co młode dziewczyny mogły zobaczyć czy zwiedzić. Wiem, że większość z tych, które wyjechały nie ma zbyt bogatego doświadczenia, ani w pracy z dziećmi, ani z rodzicami. Ich główną motywacją do wyjazdu była przecież nie możliwość pracy z dziećmi, ale zwiedzania, poznania innej kultury. I bardzo dobrze! Bo to właśnie, ma być główna atrakcja takiego wyjazdu :)
Chcę pomóc w rozwiązywaniu konfliktów z rodzicami, poddać pomysł na zabawę z dzieckiem w konkretnym wieku czy wspomóc radą wychowawczą ;)

Jeżeli masz jakieś pytanie, co można robić z dzieckiem, czy jak zareagować na jakieś jego negatywne zachowania - pisz śmiało! Odpowiedzi udzielę Ci publicznie na blogu, tak aby inne au pair również mogły z niej skorzystać.

8 komentarzy:

  1. Ja radzę zmienić zdjęcie "awatar" bloggera, nawet nie na Twoje ale coś mniej dziecinnego. Coś neutralnego.
    Zacząć pisać notki, które mogłyby pomóc operkom w ciężkich chwilach i też takie, z pomysłami na zabawy.
    Podkręcić grafikę bloga i na pewno będzie dużo czytelników i komentarzy za jakiś czas. :)
    Pozdrawiam i czekam na posty. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na razie wszystko jest w budowie, to ma być takie hobbystyczne, na nienarzucone tematy. Po prostu - inaczej niż w pracy.

    Dziękuje za konstruktywną krytykę, zawsze doceniam takie coś :)

    Pozdrawiam,
    L.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć Ja mam problem z moją rodziną i z dziećmi, nie wiem co zrobić, Twój blog spadł mi jak z nieba, jeżeli naprawdę potrafisz mi pomóc, Proszę zajrzyj na mojego bloga ostatnia notka bardzo szczegółowo opisuje mój problem.
    http://usadventureaupair.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczywiście, już wchodzę :)

    L.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy blog się zapowiada, życzę wytrwałości i pomysłów na nowe notki! A i masz ustawioną weryfikacje obrazkową :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O dziękuje bardzo! Nie potrzebna mi ani moderacja komentarzy, ani weryfikacja, ale jakoś nie zauważyłam, że mam tak ustawione.

      Czuje teraz "kopa do działania" i zapominam o ustawieniach bo mam nadzieję, chociaż trochę pomogłam blogerce "powyżej" :)

      Usuń
  6. Bardzo fajna inicjatywa, trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. oo świetny pomysł :) już jestem pewna, że jak będę mieć jakiś problem z rodzinką (co hipotetycznie może nastąpić dopiero za ponad pół roku, bo wtedy planuję wyjechać), to nie będę sama :)
    niech Ci się tylko prowadzenie bloga do tego czasu nie znudzi !

    Pozdrawiam,
    Karola

    OdpowiedzUsuń

Podobne posty

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...