piątek, 3 stycznia 2014

I jak tam Wasze postanowienie noworoczne?

Jeszcze macie zapał? Czy już zrezygnowaliście i myślicie nad drugą próbą? Jeżeli zrezygnowaliście to pamiętajcie, że każdy dzień jest dobry, żeby coś zacząć. Równie dobrze to może być dziś ... lub jutro :)

Ja mam kilka planów na styczeń:
  • skupić się na pisaniu (nie tylko blogowym);
  • rozejrzeć się w ofercie kursów kwalifikacyjnych/ zajęć poszerzających warsztat technik plastycznych;
  • wrócić do nauki języków;
  • ustalić plan pielęgnacji i zadbać o skórę i włosy;
  • ogarnąć przestrzeń wokół siebie.
Najbardziej zależy mi na znalezieniu ciekawego kursu. Staram się ciągle doskonalić, podejmować jakieś aktywności związane z moją pracą. To nie jest tak, ze nagle się wszystko wie. Zwłaszcza, ze kwestie np. prawne zmieniają się co chwilę. Zawsze można dowiedzieć się o jakieś ciekawej metodzie pracy czy wynikach badań na skalę Polski lub świata. Tym razem chyba skupię się na czymś plastycznym. Ostatnio brakuje mi troszkę pomysłów na pracę z młodszymi. Ze starszymi dzieciakami czy młodzieżą bardzo lubię robić origami modułowe. O takie na przykład:

http://i34.photobucket.com/albums/d147/Gimeniux/3D%20Origami/TiggerHQ.jpg 
Źródło:http://i34.photobucket.com/albums/d147/Gimeniux/3D%20Origami/TiggerHQ.jpg

To wcale nie jest takie trudne jak się wydaje. A przynajmniej mi się takie wydawało na początku. Fakt, musimy pocwiczyć elementy bazowe, ale gdy dojdziemy do wprawy, to jest takie jak klocki lego :)

Zainteresowani osobnym postem o origami 3d? :)

6 komentarzy:

Podobne posty

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...