środa, 8 stycznia 2014

Fajni nauczyciele :)

Po rzuceniu okiem na ten demotywator - klik

stworzyłam najbrzydszy rysunek na świecie (talentu u mnie brak). Pokazywanie w sieci jacy to nauczyciele są źli powoduje, moim zdaniem, że dzieciaki czy młodzież z problemami, boi się do nich zwrócić. No bo jaka może być reakcja takiego belfra, jak nie krzyk? Przecież w internetach widziałam/widziałem. Oni nie rozumieją uczniów. Oni nie są na czasie. Tacy są nauczyciele w internecie.

Autor: ja! :) Na rysunku też jestem ja ;)



Nauczyciele to też ludzie, i Ci dobrzy z pasją do zawodu i Ci którzy nie znaleźli innej, wymarzonej pracy. Przede wszystkim są różni. I nie można wrzucać wszystkich do jednego worka. Fajni nauczyciele istnieją :) 

Kochany UCZNIU!
 Istnieją nauczyciele, którzy rozumieją swoich uczniów.
Jeżeli będziesz mieć problem, znajdź najfajniejszego nauczyciela w swojej szkole i porozmawiaj z nim.
Jestem pewna, że chętnie Cię wysłucha.

5 komentarzy:

  1. W sumie fakt, jakby się uparł to z każdym nauczycielem w szkole jak chodziłam mogłabym porozmawiać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jak na razie tylko na jedną nauczycielke trafiłam, z która nie da się rozmawiać. U nas jest w ogóle całkiem inaczej, bo do nauczyciela mówi się po imieniu a nie na per pani. Nie wiem czy to dobrze czy nie, ale przynajmniej w liceum łatwiej złapać kontakt z nauczycielem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zawsze byłam zwolennikiem mówienia per Pani/Pan imię, a nie nazwisko. Pani Nowak czy Kowalska brzmi bardzo z dystansem ;)

      Usuń
    2. Znam jedną nauczycielkę, która zabroniła mówić rodzicom (!) Pani imię, że się niby za bardzo spoufalają. Ma być albo samo Proszę Pani, lub Pani nazwisko.

      Usuń
  3. i stała się jasność :D
    gratuluje obrazka i demota zatem - w mojej ocenie genialny!
    ale zmieniłabym tytuł następnego wpisu...koniecznie - bo jest mylący, serio!
    chciałam uciekać już z Pani bloga, ale jakoś podkusiło mnie "vol. 2" ;-)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Podobne posty

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...