poniedziałek, 6 stycznia 2014

Dreams...

Zamarzyło mi się miejsce w sieci, w którym będę skupiać blogi pedagogiczne. A dokładniej blogi nauczycieli, wychowawców, niań, czy studentów pedagogiki opisujących swoje praktyki czy wolontariaty.

I stworzyłam. 

Spis jest tymczasowo brzydki jak noc pod względem graficznym (prawda? ;)), ale niech Was to nie przerazi. Z czasem zmienię wygląd na bardziej przyjazny.
Zdaję sobie też sprawę, że początkowo w spisie pewnie figurować będę tylko ja, bo blogów na których jest pisane o dzieciach, ale nie z punktu widzenia rodzica jest bardzo mało. Szukałam. Było ciężko.

Ale może powyższy spis kogoś zainspiruje do stworzenia swojego miejsca w sieci. Kto wie?

Kochane Au Pair - wiem, że Wy także pracujecie z dziećmi, ale Wasze blogi opisują raczej miejsca, które zwiedziliście, relacje z host rodziną. Ja uwielbiam o tym czytać. Ale Was skupia grupa blogów Au Pair. Zastanówcie się dwa razy zanim wyślecie zgłoszenie. Nie mówię, że żadna z Was nie opisuje metod pracy z dzieckiem, ale przemyślcie, co jest u Was na pierwszym miejscu. Ja i tak będę nadal Waszą fanką ;)

A może jest już w sieci spis takich blogów i go przegapiłam? Jeśli tak, dajcie znać!

4 komentarze:

  1. Wolontariaty językowe z dziećmi się liczą? Czasem o nich piszę, tylko nie jest to główny wątek ;) Ale studentką pedagogiki też nie jestem :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeżeli piszesz też o tym jak dobierasz materiały, albo jak starasz się uatrakcyjnić zajęcia to jak najbardziej :)

      To nie musi być wątek przewodni, ja też tu, na swoim blogu, piszę czasem rzeczy zupełnie nie będące w żadnym stopniu pozwiązane z pedagogiką :)

      Usuń
  2. To możesz dodać, jeśli chcesz :) Prawdziwa przygoda dopiero się rozpocznie, więc i cykl odpowiedni powstanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skrobnij maila, proszę ;) Chcę mieć potem wszystko uporządkowane na tamtym adresie mailowym :)

      Usuń

Podobne posty

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...