wtorek, 28 stycznia 2014

Zapowiedź

Już w przyszłym tygodniu, dla maturzystów i wszystkich innych zainteresowanych podjęciem studiów czy kursów pedagogicznych, zaczną pojawiać się tutaj krótkie charakterystyki kierunków pedagogicznych. Mam nadzieję, że pomogą Wam one zdecydować w podjęciu decyzji, która ze specjalności będzie dla Was odpowiednia :) Jeżeli chcecie poczytać o konkretnej specjalizacji w pierwszej kolejności - dajcie znać w komentarzach.

http://www.wallpaperswala.com/wp-content/gallery/graduation/graduation-dress.jpg 
Źródło:http://www.wallpaperswala.com/wp-content/gallery/graduation/graduation-dress.jpg

A teraz, mam nadzieję, ze wybaczycie mi ten krótki post, ale na dziś zaplanowany mam relaks z dobrą książka. Jeżeli chcecie wiedzieć jaką - zajrzyjcie w przyszły poniedziałek :)

 A Wy czytaliście coś ciekawego ostatnio? :)

4 komentarze:

  1. Ja na 90% jestem przekonana do wczesnej edukacji z językiem angielskim. Może o tym słów kilka? :) Chciałabym mieć te 99 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bdb pomysł! Takie opisy wielu osobom na pewno się przydadzą.

    Ostatnio jak już coś czytam, to są to blogi. Chyba nigdy nie nadrobię zaległości książkowych...

    OdpowiedzUsuń

Podobne posty

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...