środa, 29 stycznia 2014

Nietypowa linkownia VI

Tym razem będzie trochę inaczej. Chcę przedstawić Wam blogi moich obserwatorów. Nie wszystkich rzecz jasna. Wybrałam te, które chce Wam polecić - bo to fajne blogi - tak zwyczajnie :) Na długie wieczory do czytania, akurat w sam raz :)

 Kolejność przypadkowa:
$$$ | via Tumblr 
Źródło:http://weheartit.com/entry/91705731/search?context_type=search&context_user=glitzlover&query=netbook

Często przeglądam blogi osób, które mnie obserwują. Zastanawiam się zawsze, czy może prowadzą bloga podobnego do mojego, albo czy mamy coś wspólnego, że mój blog wydał się im interesujący. Jeżeli wyszukam wśród nich jakieś nowe, ciekawe blogi to za jakiś czas pewnie powtórzę taki nietypowy zbiór linków. Co Wy na to?

Może wśród nich znajdzie się także Twój blog ? :)

3 komentarze:

  1. Czuję się wyróżniona :) no i spadł mi kamień z serca, bo mnie serio nastraszyłaś hahah :D dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  2. No to teraz mnie zawstydziłaś. :) Dziękuję za polecenie. Z chęcią przejrzałam też pozostałe blogi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję! Nie wiem czym zasłużyłam, ale jest mi niezmiernie miło! Z wrażenia nie mogę usiedzieć na krześle :) To dla mnie duże wyróżnienie. Dzięki jeszcze raz! Ehhh... no nie zasnę dziś :)

    OdpowiedzUsuń

Podobne posty

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...