środa, 1 stycznia 2014

Sylwestrowe SPA, czyli Pedagog też kobieta ;)

Lubie domowe wieczory/popołudnia, czy nawet całe dni SPA. Takie domowe rzecz jasna. Jak dopieszczałam się wczoraj?

Najpierw kąpiel - kokosowa, z wrzuconymi tabletkami z YR.Uwielbiam zapach kokosa, a szczególnie chyba naturalnego olejku kokosowego. Szkoda tylko, że trzymany w lodówce zamarza. Cóż, nie można mieć tylko zalet, prawda? Kąpieli towarzyszyły znane wszystkim woski YC. Tym razem padło na Salted Caramel - mogę go już chyba nazwać moim ulubieńcem. Do tego (niekoniecznie w tej kolejności) olej na włosy, peeling Sweet Secret Orzechowe Muffinki (boski zapach!), maseczka, lakier na paznokcie. I tak przygotowanym można było witać nowy rok :)

♥ 
Źródło:http://weheartit.com/entry/93684447/search?context_type=search&context_user=Gresa_&page=6&query=hair

Muszę rozplanować sobie jakoś pielęgnację, szczególnie włosów i trzymać się tego. Zależy mi najbardziej na szybkim wzroście. Jakiś czas temu miałam problemy ze strunami głosowymi i gardłem (a głos to jedyne co potrzebne jest nauczycielom/pedagogom w pracy) i skróciłam je żeby szybciej schły. Zdrowie wiadomo najważniejsze, ale tęsknię za długimi włosami. Polecacie coś w tej kwestii? :)

2 komentarze:

  1. Ampułki Radical.
    Przy wcierce z Joanny Rzepa więcej nowych włosów wyrasta - polecam, jesli Ci sporo ich wypada :)

    OdpowiedzUsuń

Podobne posty

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...