piątek, 10 stycznia 2014

Podsumowanie trzech miesięcy...

Blog ma w tej chwili 3 miesiące. Bardzo mało. Ale zdążyłam to już polubić, więc chyba zostanę z Wami na dłużej ;)

Jeżeli chodzi o zmiany to zauważyliście pewnie, że zmienił się adres bloga i będzie on już na stałe funkcjonował pod adresem www.pedagogpomaga.pl
Tak jest zdecydowanie łatwiej to zarówno zapisać, jak i zapamiętać. Au Pair z pewnością wiedzą, że czasami zapisywanie to jest jako operkowanie ;), co utrudniało podawanie poprzedniego adresu.

W najbliższej przyszłości zmieni się także szablon bloga, w którym główną rolę odgrywać będę rysunkowa ja - ale nie bójcie się, będzie to w lepszym wydaniu niż tu - klik.


Jeżeli chodzi o ostatnie trzy miesiące to pisałam tu między innymi o tym, że nie będę tolerować niepełnosprawnych (klik). W temacie niepełnosprawności stworzyłam także swego rodzaju apel do niań/ opiekunek (klik). Poddałam Wam kilka pomysłów na zabawy z dziećmi (klik, klik, klik, klik). Pisałam trochę o anonimowości w internecie (klik). Odpowiedziałam też na kilka Waszych pytań, między innymi skąd czerpać widzę o rozwoju dziecka (klik), jak postępować, kiedy dziecko się masturbuje (klik) i czy powinno się mówić dziecku, że się je kocha (klik).
Podzieliłam się też z Wami moimi przemyśleniami na temat studiowania pedagogiki (klik).  Opisałam również kilka książek zarówno dla tych dużych, jak i małych, a także odesłałam Was w kilka ciekawych miejsc w sieci.

Jak teraz na to patrzę, wydaje mi się, że był to całkiem pracowity okres. Zgadzacie się z tym? :)

I teraz pytanie do Was: czego chcielibyście, żeby było tu więcej? A może czegoś jest za dużo?




3 komentarze:

  1. Gratuluję owocnych trzech miesięcy. Widziałam, że zgłosiłaś bloga do Blog Roku - powodzenia! Niech się o Tobie dowiedzą. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgłosiłam, ale tylko w celu umożliwienia przeglądającym zgłoszone blogi trafienia do mnie :D Na żadne nagrody nie liczę, nawet nie biorę tego pod uwagę ;)

      Usuń
  2. To były bardzo cenne 3 miesiące i dosyć sporo się dowiedziałam, także po prostu- oby tak dalej :) I dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń

Podobne posty

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...